13 tysięcy sklepów internetowych z metodą płatności Google Pay

Shoper_Google_Pay.jpg

Shoper, który dostarcza oprogramowanie dla ponad 13 tys. sklepów internetowych, udostępnia właśnie w swoim systemie nową metodę płatności - Google Pay.

 

Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – na stronach internetowych, w aplikacjach i w sklepach stacjonarnych. Zapewnia wszystko, czego potrzeba podczas płacenia, a także chroni dane karty dzięki kilku warstwom zabezpieczeń. Żeby skorzystać z tej metody płatności wystarczy, że kupujący doda do swojego Konta Google dowolną kartę płatniczą (debetową lub kredytową). Może to zrobić przez stronę internetową Pay.google.com lub w aplikacji Google Pay dostępnej na urządzeniach mobilnych z systemem Android.

Mimo swojej prostoty cały proces płatności jest bezpieczny. Google Pay chroni dane karty dzięki światowej klasy systemowi zabezpieczeń – do weryfikacji płatności służy wirtualny token, zapewniający pełne bezpieczeństwo danych kupujących.

O tym, że właściciele e-sklepów dążą do ułatwienia zakupów klientom przez oferowanie coraz większej liczby metod płatności przekonują dane zebrane przez Shoper w nowym Raporcie Płatności 2019. W porównaniu z analogicznym badaniem z 2017 r., wyraźnie zmniejszył się udział sklepów z tylko jednym sposobem zapłaty za zakupy (spadek do 14 proc. z 25 proc w 2017 r.). Wzrosła zaś do 63 proc. liczba sklepów, gdzie można wybrać co najmniej trzy metody płatności. Co ósmy sprzedawca pozwala zapłacić za zakupy na pięć lub więcej sposobów. 

Raport_Shoper_Jakie_platnosci.jpeg

Klient na zakupach w sieci podejmuje szybkie decyzje. Najwięcej czasu zajmuje mu tak naprawdę przejście procesu płatności zauważa Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper. Dlatego właśnie udostępniamy płatności Google Pay, czyli jedną z najszybszych obecnie metod płatności. Jej zalety dostrzega się zwłaszcza kupując za pomocą smartfona. Kupujący, który ma tę usługą aktywną na swoim koncie Google, nie musi mieć pod ręką karty płatniczej ani wpisywać żadnych numerów i danych. Jest to rozwiązanie bardzo proste, intuicyjne i przede wszystkim bezpieczne ocenia ekspert Shopera.

– Bardzo ważną zaletą Google Pay jako metody płatności online jest błyskawiczne dokonywanie zakupów, bez konieczności każdorazowego logowania się czy wpisywania danych karty płatniczej. Dla kupujących oznacza to dużą wygodę, a dla sprzedawców mniej porzuconych koszyków. Dlatego też cieszymy się, że mogliśmy nawiązać współpracę z tak popularną platformą sklepową jak Shoper. Na uwagę zasługuje fakt, że sprzedawca może włączyć Google Pay bez konieczności kodowania – czyli tak prosto, jak jego klienci płacą tą metodą – w zaledwie kilku kliknięciach!– mówi Lucyna Janas, Strategic Partner Manager dla Google Pay w Polsce.

Poliż Ecommerce