Co klienci chcą kupować w sieci

Czy w internecie najchętniej kupowane są ubranka dla dzieci? A może obuwie? Z zachowań zakupowych Polaków wynika coś innego.

Biorąc pod uwagę najnowsze dane z raportu “E-commerce w Polsce 2016”, przygotowanego przez Gemiusa widać, że swoimi działaniami właściciele nie strzelają na oślep – klienci w przywołanym badaniu pytani, co najczęściej robią w internecie odpowiadają, że…

Kanały social media, porównywarki cen, wyszukiwarki – to zatem wciąż miejsca, gdzie najłatwiej złapać i przyciągnąć do siebie klienta. Czym natomiast przykuwać uwagę odbiorców? Jak się okazuje po lekturze przywołanego raportu, wśród najbardziej zachęcających elementów sklepów internetowych – poza oczywiście atrakcyjnymi cenami – są m.in. niskie koszty przesyłki, krótki czas oczekiwania na dostawę oraz łatwy sposób składania zamówienia

Ciekawie pośród danych “E-commerce w Polsce 2016” wyglądają jeszcze zestawienia najczęściej kupowanych produktów w sklepach internetowych oraz tych, które najczęściej pojawiają się na liście “do kupienia”. Poddajemy je twojej analizie choćby pod kątem planowanej sprzedaży online – w gąszczu np. nowo powstających sklepów z odzieżą i akcesoriami dla dzieci, może warto pomyśleć jednak o innym asortymencie? Albo o 22 procentach na końcu ostatniego wykresu – tylu klientów nie wiedziało/nie umiało odpowiedzieć, co chciałoby kupować w przyszłości online – może znajdziesz pomysł idealny właśnie na nich?