Jak sprzedawać w internecie, żeby odnieść sukces?

  fot. unsplash.com

fot. unsplash.com

Świetne, choć trudne pytanie. Jakub Juszyński z agencji kreatywnej Fajne Studio spróbował jednak fajnie na nie odpowiedzieć.

Marketer, bloger, copywriter. Czyli sam musiał liznąć sukcesu. Pracował z różnymi klientami, widział, co się w sieci sprzedaje, i niejednokrotnie też się przekonał, że ten pomysł to jednak była pomyłka.

Jakub Juszyński jest współwłaścicielem agencji kreatywnej Fajne Studio i podczas naszego wydarzenia „Spróbuj e-handlu № 2: Niezły kanał!” wystąpił z bardzo interesującym tematem: „Lokalnie i/czy globalnie? Czyli jak sprzedawać, żeby odnieść sukces?”.

A że nie miał łatwego zadania, przekonują nawet dane, które pokazał na jednym z pierwszych slajdów: ponoć 44% internautów nie kupuje w internecie. 24% dlatego, że ma silne przyzwyczajenie do tradycyjnych kanałów sprzedaży, a 23% boi się o kwestie dot. na przykład gwarancji, dla tylu samych koszty dostawy w sklepie online są zbyt wysokie.

Co więc robić, by trafiać do pozostałej części internautów? Albo przekonywać tych, którzy dotąd nie dali się przekonać?

„Daj się znaleźć, twórz treści, rozmawiaj, monitoruj, analizuj. Utrzymuj relacje” – mówi Jakub. „Działaj lokalnie, ale sięgaj globalnie”. Po więcej zapraszamy do nagrania z wystąpienia.

 
Poliż Ecommerce