5 darmowych narzędzi dla ciekawszego contentu w twoim sklepie

  unsplash.com

unsplash.com

Sklep internetowy ma sprzedawać, wiadomo. Ale żeby to robił, musi też ładnie wyglądać i przyciągać uwagę. Te narzędzia bardzo w tym pomagają.

Ludzie kupują oczami, najwięcej sprzedaje ten, kto robi najwięcej zamieszania w internetach… Teorii i prawd o tym, jak robić biznes w internecie jest wiele. I choć nie ma jednej prawdy objawionej, to oczywiście każdemu pomysłowi na ecommerce trzeba pomagać.

Tym, którzy chcą się wyróżniać ze swoim sklepem na Facebooku, Instagramie, tym, którym marzy się duża odwiedzalność motywowana ciekawymi treściami i ładnymi obrazkami – na pewno przyda się pięć poniższych narzędzi i stron internetowych, dzięki którym każdy sklep może stać się ładniejszy, modniejszy, bardziej interesujący i angażujący.

Zacznijmy od grafik i zdjęć do sklepu. Gdyby ktoś nie zauważył, w dobie rosnącej popularności kultury obrazkowej, trzeba stawiać na ładne, duże i inspirujące zdjęcia. Nawet gdy sprzedajesz dętki do rowerów, strona twojego sklepu – czy ta właściwa, czy na Facebooku – musi przykuwać oko starannie dobranymi fotografiami. I nie pomoże tu wymówka, że ładne zdjęcia kosztują, że nie znasz dobrego fotografa itp… Wszystko, i za darmo, co trzeba – jest w internecie. Jednym z najlepszych serwisów udostępniających fantastyczne fotografie jest http://unsplash.com/ - bardziej specjalistyczne biznesy mogą nie być z niego zadowolone, ale sprzedający modę, rozrywkę, artykuły sportowe i do wystroju wnętrz – powinni być zachwyceni. Wszyscy inni mogą przeszukać jeszcze http://pexels.com i http://pixabay.com.

Pobrane zdjęcia można potem publikować na stronie sklepu, ale też edytować i udostępniać w mediach społecznościowych – wspomnianym Facebooku i Instagramie… Do tego z kolei posłuży http://picmonkey.com – prosty, ale bardzo pomocny serwis do robienia kolaży zdjęć, grafik z inspirującymi napisami lub… zwyczajnej edycji dowolnych plików graficznych. Bardziej wymagającym polecamy https://spark.adobe.com – darmowe narzędzie online od firmy Adobe, co już samo przez się powinno oznaczać jego najlepszą rekomendację. Program potrafi wiele i upiększy każdy rodzaj biznesu. Można korzystać z opcjonalnych grafik i fontów lub wgrywać własne. Do czego gorąco zachęcamy.

Podobnie jak do nabrania dystansu i rozluźnienia – przynajmniej od czasu do czasu. Prowadząc konto sklepu na Facebooku lub nawet komunikując się z klientem (wysyłając informacje o dostawie towaru, albo podziękowania za udany zakup) – warto posługiwać się obrazkami, dostępnymi w serwisie http://giphy.com. Ludzie je uwielbiają, to one robią duże zasięgi w social media, wszystko się zgadza. A że to jest z przymrużeniem oka? Komu jak komu, ale polskiemu e-comerce potrzeba tego najbardziej.

O, dokładnie tutaj: http://ios.foxsash.com/.

Poliż Ecommerce