Hello Forma, czyli jak sprzedawać fajne ciuchy

Pomysł na sklep internetowy może się zrodzić w najmniej oczekiwanym momencie. Sprzedająca oryginalną odzież Hello Forma jest tego najlepszym przykładem.

– Pomysł na markę znalazłem obserwując… 4-letnią córkę Maję, która pomalowała swoją bluzkę markerem – mówi Bartosz Płonka, szef Hello Formy. – Początkowo myślałem, że córka “zepsuła” kolejny ciuch. Ale nagle sobie przypomniałem, że ja też, kiedy miałem kilkanaście lat, sam tworzyłem swoje pierwsze t-shirty za pomocą wodoodpornego markera. Pomyślałem więc: dlaczego by nie nawiązać do dzisiejszych czasów, gdzie media społecznościowe, hashtagi i chęć pokazywania się w sieci są coraz większe.

W skrócie, Bartek nazywa swój pomysł na biznes połączeniem “Instagramu i odzieży”. Brzmi ciekawie? Poczekajcie na więcej. Dziś jego Hello Forma może się pochwalić jedyną w Polsce (a być może także na świecie) kolekcją “social media”. Tak, tak – za pomocą dołączonego do sprzedawanych ciuchów markera, każdy zainteresowany może postować na kolorowych bluzach i t-shirtach, co tylko przyjdzie mu do głowy.

– Naszą odzież można personalizować we własne #hashtagi, albo wpisując na nich swój @nick z mediów społecznościowych – tłumaczy. – W kolekcji Social Media oferujemy bluzy @Follow Me, Hello I’m oraz #Hashtag, po których można pisać dowolną ilość razy. Teksty można bowiem swobodnie zmywać i nanosić kolejne. Patent polega na tym, że mamy specjalny marker i grafikę z bluzy można usunąć podczas prania. Możesz zatem kreować nowe #hashtagi i grafiki, a kiedy ci się znudzą, w każdej chwili tworzyć zupełnie inne. Kolekcja Social Media jest swojego rodzajem nośnikiem tego, co czasami chcemy przekazać.

Dla Bartka internet jest najlepszym miejscem do prowadzenia tego rodzaju działalności. Nie tylko przez wzgląd na nieporównywalnie mniejsze koszty utrzymania, ale przede wszystkim szybkość dotarcia ze swoim produktem do masowego i – co najważniejsze – globalnego klienta. – No i mogę mieć sklep otwarty przez 24 godziny na dobę – śmieje się. – Jedynym minusem sprzedaży przez internet jest brak możliwości dotknięcia zamawianego towaru. Ale nasi zadowoleni klienci są najlepszym dowodem na to, że w Hello Forma produkujemy odzież z dbałością nie tylko o oryginalny wygląd, ale i wysoką jakość.

LudziePoliż Ecommerce